.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صادرات نخستین مرکبات شناسنامه دار
نخستین محموله شناسنامه دار مرکبات مازندران از بندر امیرآباد صادر شد.
صادرات نخستین مرکبات شناسنامه دار

به گزارش شمال نیوز ، حسینی پور استاندار مازندران با بیان اینکه نخستین محموله شناسنامه دار مرکبات مازندران با کشتی از بندر امیرآباد به کشور مقصد صادر شد گفت: محصولات کشاورزی مازندران باید شناسنامه دار باشد تا کشور‌های دیگر بدانند میوه از مبدا چگونه تولید شده است.

او امنیت غذایی را برتر از امنیت نظامی برشمرد و اقتدار غذایی کشور را مدیون کشاورزان مازندرانی دانست.

استاندار مازندران با بیان اینکه جهان آینده جهان رقابت است و ما باید به گونه‌ای عمل کرد تا بتوانیم با جوامع بین المللی رقابت کنیم افزود: وقتی سورتینگ و بسته بندی محصولات  در مقایسه با کشور‌های دیگر  رقابت مناسب نداشته باشد مانند کیوی‌هایی که بدون سورتینگ به امارات صادر شد در صادرات محصول دچار مشکل می‌شویم 

حسینی پور گفت: استمرار کشاورزی سنتی توقع آیندگان نیست و باید به دنبال ارتقای میزان بهره وری توسط نخبگان و جوانان مازندران باشیم.

او افزود: هیچ مجموعه دانش بنیان کشاورزی از سال ۹۲ در استان وجود نداشت، اما در سال گذشته این تعداد به ۱۲ مجموعه دانش بنیان رسید.

استاندار مازندران با بیان اینکه تمام فرصت‌های کشور از دل تحریم سر در می‌آورد، افزود: ما باید بتوانیم تمام مسیر مبدا تا مقصد را با اقتصاد دانش بنیان ارتقا دهیم و در بازار جهانی خودمان را مطرح کنیم.

حسینی پور از برنامه ریزی برای توسعه اقتصادی این استان خبر داد و گفت: پروژه‌های بزرگی در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود که نتیجه سرازیر شدن سرمایه گزار‌های بزرگ به استان است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.